Monday, September 6, 2010

Selamat Hari Raya



Salam aidilfitri kepada rakan2..dah tinggal berapa hari jerk..waaahhh..raya laaa..hehe..alhamdulillah puasa masih penuh lg n xda excuse..ehehe..
alhamdulillah baju raya dah siap dibeli dan bukan siap dijahit..hehe..tahun nie aku beli baju wana biru agak gelap sket tp x gelap sangat la..hehe..n samping sekali aku beli..tahun nie den pegi lagi ngan my best friend ayie n lah..thn lepas den jerk yg beli coz dia dh beli ngan parent dia..tp thn nie dia pon turut membeli..haha..kami nyer baju beli tempat yang sama, design yg sama, fabric yg sama cuma kaler jerk yg lain..dia wana pink n den plak biru..hmm..lepas tue ktaorg jalan lagi coz nak cr samping..beli samping pon kedai yg sma n corak yang sma n harga pon sama..cuma kaler jerk yg lain..huhu..kami punya la belek sakan..si lah ckp kami cerewet mcm pempuan..adehhh..apa daa..mmg ar kena cerewet br berkualiti..aduss..huhu..waktu org sangat la ramai sehinggakan nak jalan pon susah..mcm sardin pon ada gak..haha..dh mcm hapa aku jalan..kui3..nak taw x..parking keta kena 10 maaa..mahal gilerr..mentang2 org ramai..dia charges lebih..lol..sebenarnya kan..ms nak beli baju tue,aku berkenan kat baju wana puple tue..cantikk..tp mak den kata wana biru..adehh..nak wat camner,beli jerk la..yg ayie plak ckp beli jerk la wana biru nie,nanti beli wana lain x sama plak..biruuuu!!!!...den tunduk n terus beli baju tue yg bersize s..si ayie ngan perasan dia pon beli size s gak..nasib baik muat..haha..tp paper pon aku yg suggest bj pink tue..mmg cantik..nak aja aku beli gak..kuang2..xleh2..nanti sm..haha..lepas tue..kami pon balik rmh..jalan sngt jem yerk..walaupun dh malam..maklum la org suka shopping last minute..huhu..mcm aku la tue..kalau bli awal2 nie still mahal..x maw2..haha..kalau dh beli last minute,agak murah okess..hehehe

No comments:

Post a Comment