Sunday, October 3, 2010

open house yang x habis lagi..

this week banyak sangat invitation pi open house..fuh3..giler la nak round semua tempat..hahaha..paper pon masa lapangku terisi dengan pergi kermh2 kawan..waaahh..yg lg best n sangat memenatkan hari sabtu 2 hb october 2010..perhh..dari pagi kul 10 lebih aku kuar rmh sampai la kepagi semula..haaa...ko bole cenggini..adehhh..mula2..pagi tue den gerak ke shah alam coz nak pi kerumah shamil n dia ada buat open house..so pi la ngan cik amir n kwn2 shamil ada 2 org tue..den pon x kenal..hahaha..lepas jer pi rmh shamil n terus pi ke klia 1 coz kwn amir kawin..n then next place plak gi open house uncle amir..adehh..yg nie agak gerun coz pi rmh ketua hakim negara..fuh3..telan air liur sekejap..haha..jap3..ada aku kesahh..hahaha..lepas jer meraound kan diri di putra jaya..aku pon ikut si mr amir pi rmh dia..adehh..lepaking sekejap n then budak rmh tanya..ko kat mana n dia nak ajak pi open house rmh kawan dia as known as awek dia..haha..aku pon bergegas sampai ke kl cantrel n pi ke sentul..coz bdk rmh aku amik aku kat situ..adehh..baru jerk sampai kat rmh awek kwn aku nie, dpt coll yg mengatakan si fazil dr jb nak jumpa..rasa bersalah pon ada gak..coz dia dtg dr jb n semata-mata nak jumpa kwn2..perhh..n aku pon meminta kwn aku pi mid valley n then nak taw..kami sesat maaa...sampai ke 3 toll kami redah..hahah..padahal nak ke mid valley tue mudah jerk..hahaha...nie x main redah jerk..haa..kan dh sesat..hahaha..nasib baik lastly jumpa bangsar n sampai mid..fuhh3..slmt..
sampai jerk kami terus parking keta n gi secret recipe..haa..lepas tue borak bagai n lps habis mkn akmi pon nak beransur pulang..tp yg penting kwn den yg belanja mkn..tq..kpd yg dua org kwnku itu..sedap kan3..dpt belanja.hahaha.yg nie peristiwa yg xleh blaa..kami nak balik n cr keta n park kat mana..kami cari punya cari x jumpa jugak keta kami, padahal park kat depan entrance jerk..adehh..last2, masuk balik kat mid tue..n jalan ke arah sebelah sana plak..car park kan ada 2 location kan kat mid tue..adehh..kami pon pi yg sebelah sana plak..lastly jumpa..hampeh toi..penat giler cari keta nie haaa..rupa2nya silap pilih location park..adehh..hahaha..lawak3..lepas jerk kuar dr mid kami pi puchong coz nak amik kwn lagi sorang.. n then terus balik ke kl semula..ingatkan balik terus..rupa2nya serang karaoke dulu..adehh..22 lagu kami belasah..haha..yerk ar..rm20 dpt 22 lagu..murah tueee..hahaha..kami pon nyayi sampai xda suara..haaa..ko hadoo..xda kan3..hahaa..kami nyanyi punya nyanyi x ingt dunia, tengok jam,masing2 terkejut badak..haaaa..rupa2nya dh jam 4 pagi..adehhh..lewat gegiler wehhh..lps je habis nyanyi terus balik rmh n bom kebabom..fuh3..masing3 bangun kul 10 pg..hahaha..coz kena bangun jugak, budak rmh nie nak beli lebtop kat lowyat..n then terus pi open house sorang lg kawan..adehh..n lepas jerk satle everything aku pon balik n menidurkan diri balik..adehh..kroh3..minggu nie sangat letih..adeoiiii....k la, disini saja yg dpt dicoretkan..timer kasih..hehehe

No comments:

Post a Comment