Thursday, September 23, 2010

raya3..


yang nie..aku lagikkk..;;


x berapa ramai nie..yg nie kat rmh atok..tp atok dh xda..sedeii..:-(


Makan time..pada raya ketiga..timer kasih my sis coz belanja kami semua..hehehe



yg nie gamba kuarga den..x full lg niehhh...


Raya dah nak pon habis tapi masing2 nak beraya lagi termasuk lah aku..hehehe..ada aku kesah..agagaga...this week ada invitation gi open house rmh kwn2..so den nie depend on driver la apa lagi..hahaha..kalau driver kata x,so x jadi la jawapnya..hmm...last week aku tido rmh step mother amir..so just lepaking ajo la..rmh besaw tp boring meehhh..adehh..bila nak jalan2 pon rasa malas la plak..fuh3..hehe..panas terik der..time tue..hehehe..last week jugak la den potong rambut..korang nak taw harga dia berapa..RM25.00 kaww..mahal gilerss..tp rambut aku x la rosak dikejakan..hehehe..aku potong kat ampang park yg berdekatan kat gurney tue..huhuhu..sbb rmh step mother amir tue kat situ..so xyah la nak meraoundkan diri gi plaza idaman..hehehe..last week jugak la..mcm2 benda den buat..x hengat yerk..hehehe..paper agak best la n x best pon adoo..tp i am still miss someone la..dh lama x jumpa niehhh...dr sblm raya x jumpa..adehh..ms last day den nak betolak time tue la dia tanya den kat mana..haaa..semalamnyer xmaw gi mkn sekali..kan dh...hahaha..paper jerk..raya thn nie amat best bg den k..coz my sibling very happening..hehe..walaupun my sis sorang x dpt balik..hmm..xbest k..hehehe..

No comments:

Post a Comment