Sunday, March 28, 2010

Hati paling indah buatku..



Sudah hampir setahun lebih selepas aku menghabiskan pembelajaranku di IIC.. tunggu punya tunggu akhirnya tiba juga hari convocation yang gilang gemilang tue..Alhamdulillah.. sebelum hari convocation aku pon plan ngan kakak aku, adik aku dan parent aku.. mula2 mak ngan abah gerak ke tanjung malim 2 hari sebelum hari kejadian..adik aku pula pergi ke tanjung malim sehari sebelum hari kejadian..dan aku pulak x jadi pegi tanjung malim kerana perlu menyelesaikan segala hal yg perlu diselesaikan..hari convocation pon tiba dan aku dengan rasa excited pon pi la convo..rasa happy sangat masa tue coz dapat juga parent aku melihat anak lelaki nyer yg sorang nie ambik scrol kat pentas..n diaorg mesti gembira tahap gaban..huhuhu.. bila terkenangkan masa kecik2 dulu aku tak terpikir aku sampai ketahap nie..tp masa akan berubah dan akan mendewasakan kita..buat teman2 belajarlah dari kesilapan dan perbetulkan niat anda..insyaallah semua akan lancar jika niat itu ikhlas kerana Allah..aminnn

No comments:

Post a Comment