Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan...

Selamat berpuasa kepada semua umat islam seluruh dunia...hopefully bulan ramadhan nie kta mendapat keberkatan ilahi..aminn..hari nie adalah hari pertama umat islam berpuasa..dan aku macam biasa lah..jam 4 pagi aku dah bangun coz alarm bunyi..haha..sbb dah set time kat tepon tue, kalau x, hanyuttt..agagaga..pagi tadi cam nak simbah air jerk kat semua coz kejut2 x maw bangun..koya sungguh..mlm semalam bukan main excited tp seko pon x bgn..azab la korang coz x bgn sahur...hahaha..at least dapat minum air pon cukup coz puasa kan kta dr pg sampai ke petang x bole menjamah air..so beringat yerk..haha..mula aku kejut si daus, kalau dia nie aku kejut senang dia nak bangun tp confirm dia akan mengeliat dulu, pastu ntah hapa yg dia ckp kat aku coz x paham apa yg nak disampaikan time mamai nie..haha..lepas aku kejut si daus, aku kejut si kimi plak..adehhh...sungguh liat dia nak bangun yerk..henjut sepuluh kali, dia x maw sedar..adehh..pastu kejut si fik plak..yg nie lg best..dia buka mata pastu sambung tido balik..adehh..pengsan aku ngan perangai masing2..haha..aku apa lagi ngan mamai aku masuk bilik minum air bnyk2..haha..pastu bom kebabom la..kul 6 aku bgn balik..fuh3..gigih kena bangun coz nak gi keja...adehh..sebelum aku gi keja aku kena kejut si budak daus nie..mcm biasa la dia mengeliat dulu, nasib baik aku x ditarik buat bantal golek..haa..merasa la kaw kalau jadi bantal golek..mati kena lenyek...adehhh..hahaha..paper pon aku kena senyum lebar pg nie coz 1st puasa..hehe..walaupun bibir kering nak mampos k..haha..layann..selamat berpuasa..jgn naughty2..:-))

No comments:

Post a Comment